حجاب نعمت الهی..
سوالی که از خانم های بی حجاب مطرح است که چرا ما باید خود را بپوشانیم خوب مردان نگاه خود را باز دارند جواب این سوال این است که برای مثال کسی روزه دار میباشد و در جلوی این شخص کسی هست روزه خوار و غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع استفاده میکند شخص روزه دار خواه نا خواه به این وسوسه دچار میشود که از انها استفاده کند مگر کسی دیگر چه باشد بتواند خود را کنترل کند یا همان بگوییم مومن باشد بتواند خود را نگاه دارد خوب این هم مثل همان حجاب بانوان است که اگر حجاب خود را نتوانی حفظ کنی حتما کسانی وسوسه به دست اوردن تو را در سرهای بی مغز خود میپرورانند مراقب خود باشید با این نعمت الهی و در همه حال به الله پناه ببرید از دست شیطان و شیطانها که در همه جا در کمین هستد و دام در جلوی پای تو پهن کردند

..

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت3:28---26 شهريور 1393
مثالش خیلی زیباست

مریم
ساعت3:26---26 شهريور 1393
مثالش خیلی زیباست

*چادر بسر*
ساعت17:28---17 تير 1393
وب قشنگی داری داداش محمد

زهراخانم
ساعت13:14---8 خرداد 1393
داداش محمد وب قشنگی داریمطالبش خوب و آموزنده هستنموفق باشید

کتی
ساعت10:21---19 بهمن 1392
من در مورد حجاب گفتم نظر من رو نذاشتی!!!حجاب خوب و ارزشمند هست اما زمانی این طوره که با آزادی انتخاب بشه .حجاب زوری هیچ ارزشی نداره .زنان حق دارن و باید آزادی در انتخاب حجاب داشته باشند.

کتی
ساعت10:20---19 بهمن 1392
من در مورد حجاب گفتم نظر من رو نذاشتی!!!حجاب خوب و ارزشمند هست اما زمانی این طوره که با آزادی انتخاب بشه .حجاب زوری هیچ ارزشی نداره .زنان حق دارن و باید آزادی در انتخاب حجاب داشته باشند.

امیر
ساعت10:54---12 دی 1392
سلام و درود به شما محمد عزیز

در مورد علت حجاب داشتن زن قشنگ توضیح دادی
انسان اگه خودشو بشناسه همه چیز حله
اونوقته که زن متوجه میشه چقدر عظمت انسانیش پست میشه وقتی از نظرچند تا ادم پست یه لقمه ی چرب به حساب بیاد


کتی
ساعت22:07---18 آذر 1392
چرا نظر های مخالف رو نمی زاری حاجی
پاسخ:سلام، باید نظر مخالفی هم باشه تا تایید کنم نباشه از خودم درست کنم؟؟؟ از اهل سنت خواهش میکنم که نظر بزارند


sahsr
ساعت15:20---5 آذر 1392
سلام داداشی خوفی؟

Nehle
ساعت17:15---20 آبان 1392
راستی لباس روحانیت بهتون میاد
خدا حفظتون کنه داداشی


سايت ذي طوي
ساعت8:20---12 شهريور 1392
با سلام

پايگاه جامع تبليغ \" ذي طوي \" براي دومين سال اقدام به برگزاري مسابقه وبلاگ نويسي حجاب و عفاف با جوايز ارزنده نموده است شما هم مي توانيد يکي از شرکت کننده گان در اين مسابقه باشيد در صورت تمايل به شرکت در مسابقه لطفا از طريق آدرس زير اقدام فرمائيد

**************





k
ساعت12:23---7 تير 1392
سلام من سوال دیگه کردم چرا اول به اون جواب ندادید سوالم اینه چرا شما میگید که ابوبکر با حضرت فاطمه حرف نزد و حضرت علی نام فرزندانش ابوبکر و عمر و عثمان نامگذاری کرد اگه حرف حرف نزد حضرت علی فرزندانش به این نامها میگذاشت میدونم که جوابی برای این سوال ندارید
سایت های اهل سنت زیاد است
اهل سنت نیست که سایت ها را فیلتر کنه اون اهل تشیع که سایت ها فیلتر میکنه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: حجاب نعمت الهیحجاب الهیحجاب بهترین نعمت استحجابت مقدس استحجابت باعث وقار توستحجاب یعنی تکامل انساننعمت حجابدختران باحجاب

تاريخ : شنبه 4 شهريور 1391 | 23:24 | نویسنده : محمد اسلامی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب فروشگاه اینترنتی
  • وب تماش
  • وب تالار نیوز
  • وب رد ریپورتر